середу, 30 січня 2013 р.

Маркетинг у дизайні капелюх!

 Підприємлива особа має вільно володіти творчими здібностями, демонструвати уміння впевнити суб’єктів ринку у користі обраного продукту та вільно, впевнено  триматися на фоні конкурентів. Для цього необхідний креативний підхід, вміння втілити свої ідеї, розробляти та зарекомендувати власний проект.

29 січня на факультативному занятті з «Ділової активності» виконували вправу «Дизайн капелюхів». Головною метою було проектування різноманітних головних уборів. Мета була навчити учнів визначити величину ринку, вибрати фасон та моду, дізнатися як впливає на ринок сезон, зібрати інформацію про конкурентів.


В фіналі ми отримали серію різноманітних капелюхів,  створених своїми руками. Головні убори різнилися формою та призначенням, що дало змогу мислити нестандартно. Отже, підприємці повинні бути творчими та професіоналами своєї справи!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар