вівторок, 19 лютого 2013 р.


Школа Бізнесу
16 лютого ми здійснили поїздку до Донецького державного университету управління,    163-а Челюскинцев ул., Донецк. Це була нова для нас форма роботи – очний командообразуючий тренінг  дистанційної бізнес-школи. З самого початку очікувався цікавий час проводження. За прибуттям до самого університету, нас провели на 3 поверх у залу, де було 5 команд, включно наша, з різних міст Донецької області: з Макіївки( ЗОШ № 50, 86, 47 та 44) та  Харцизська ( ЗОШ № 5). Кожна команда сиділа за окремим столом. Як виявилося, ми прибули наймасовішою командою. Взагалі, нас було 14 чоловік, включно супроводжуючі вчителі – Воробйова О.І та  Безугла О.А. У кожній команді різна кількість учасників. У деяких було і 5 чоловік, у деяких 7, у деяких 3.


Початок нашого бізнес-часу ,почався зі знайомства. Нам розповіли усі звичаї бізнес школи, ознайомили з початківцями та засновниками цього проекту, продемонстрували  презентацію, у якій ми побачили людей, яким ми можемо подякувати за організацію і роботу над Інститутом. Цікаво було дізнатися весь процес існування бізнес шкіл і самого навчання в них. Історія створення кафедри інноваційного менеджменту та управління проектами бере початок з 2000 р., коли за ініціативою та під керівництвом д.е.н., професора Віктора Федоровича Януковича була створена кафедра інноваційного менеджменту. Очолює кафедру доктор наук з державного управління, доцент Пономаренко Олена Вікторівна. Вона нам пояснила, що метою діяльності кафедри є розробка і реалізація інноваційної моделі соціально-економічного розвитку держави та регіону, підготовка гармонійного розвинутих, високоінтелектуальних особливостей з новою психологією економічного мислення, менеджерів нової формації для роботи в сфері інноваційної й інвестиційної діяльності в умовах молодої національної ринкової економіки України.
 Майже півгодини ми слухали, і щоб все не було так спокійно, нам зробили перерву, щоб відпочити, попити чаю і перекусити. Одразу же після перепочинку, ми почали активно проводити час. Почалося все з цікавої гри, у якій ми і отримали всі потрібні знання на практиці виконання проектів. Нам довелося зробити проект «Завтрак». Це трохи нагадує сніданок типового студенту. Ця робота відбувалася зі своєю командою. Правила цього проекту були такими:
- організувати все за 15 хвилин
- для приготування є лише 5 грн.
- продукти та обладнання включити до обговорення
- охарактеризувати якість приготовленого сніданку
Учасники впорались з поставленою задачею відмінно. Всі проекти є індивідуальними, неповторними та цікавими. У кожній команді були свої пропозиції і свої меню. Потім нам продемонстрували відеоролик знятий китайською програмою, у я кому мі побачили як збираються на роботу сучасні робітники у протязі  15 хвилин. Це виявилося дуже цікавим.
Наступним кроком стала ділова гра «У озера». Головними факторами цієї гри, була таблиця, малюнок колоподібного озера поділеного на 10 секторів, та наявність самих команд. Метою цієї гри – показати, що в умовах невизначеності і паралельної дії незалежних підприємств можуть бути істотно різними при однакових початкових умовах і інших умовах господарювання. Навколо озера розміщенні підприємства, потребуючі воду з цього самого озера для виробничих цілей. Кожна команда була водночас і конкурентами по спільному бізнесу, та водночас і колегами.


Гра відбувалась таким чином:
1.     Усім командам спонсор виділив 500 гривень для розкручування свого бізнесу, але з умовою повернення цих грошей через рік.
2.     Виробничий цикл триває один місяць. Після цього підприємство скидує воду у озеро: цим самим, або покращую стан озера, або погіршує. Чи до скидання використовує очистку води, зменшуючи свій прибуток .
3.     Рішення приймаються щомісяця усіма керівництвами в тайні один від одного, одночасно та незалежно.




Відхиляючись від образу нашої гри, ми зробили висновок, що краще мати спокійний та не ризиковій образ бізнесу, і мати стабільний прибуток. У нашому випадку, озеро було забруднене завдяки ризику з боку конкурентів, тому наша гра закінчилася поразкою. Тобто ми не отримали ні прибутку, і не віддали спонсорам вкладені гроші.

Завдяки такій формі роботи, ми отримали основні практичні знання щодо побудування власного бізнесу. Ми були дуже вдячними за таку важливу інформацію, яку і отримали протягом тренінгу бізнес -  школи. Я вважаю, що ми отримали невід`ємну користь відвідавши Донецький Державний Університет Управління. 



Немає коментарів:

Дописати коментар